Нова услуга, базирана на AI, превръща портретите в говорещи глави
Нова услуга, задвижвана от изкуствен интелект, която може да превърне портрети в говорещи глави, беше обявена в понеделник от D-ID.
Наречени Creative Reality Studio, приложенията за самообслужване могат да превърнат изображението на лице във видео, допълнено с реч.
Услугата е насочена към създателите на бизнес съдържание — звена за обучение и развитие, отдели за човешки ресурси, търговци, рекламодатели и търговски екипи — но всеки може да изпробва технологията на уебсайта на D-ID.
Платформата намалява разходите и проблемите при създаването на корпоративно видео съдържание и предлага неограничено разнообразие от презентатори — срещу ограничени аватари — включително собствени снимки на потребителите или всяко изображение, което имат правата да използват, според компанията, която придоби известност, когато неговата технология е използвана в приложение, наречено Deep Nostalgia. Софтуерът беше представен като начин за анимиране на стари портрети.
Компанията добави, че технологията позволява на клиентите и потребителите да избират самоличността на водещия, включително тяхната етническа принадлежност, пол, възраст и дори техния език, акцент и интонация. „Това предлага по-голямо представителство и разнообразие, което води до по-силно чувство за приобщаване и принадлежност, стимулирайки по-нататъшно ангажиране и взаимодействие с бизнеса, който го използва“, се казва в съобщение за новини.
„Случаите на използване включват овластяване на създателите на бизнес съдържание за безпроблемно интегриране на видео в цифрови пространства и презентации с ексклузивния плъгин PowerPoint, генериране на по-ангажиращо съдържание с помощта на персонализирани корпоративни видео разказвачи“, каза вицепрезидентът на D-ID Marketing Матю Кершоу пред TechNewsWorld.
Впечатляващи услуги
Качеството на тези услуги е доста впечатляващо и продължава да се подобрява, твърди Даниел Кастро, вицепрезидент на Фондацията за информационни технологии и иновации, изследователска и обществена политическа организация във Вашингтон, окръг Колумбия.
„Тази услуга не е на нивото, на което напълно замества презентатора, но няма причина да не очакваме да се появи сравнително скоро“, каза той пред TechNewsWorld.
D-ID обясни, че използването на видео от бизнеса се е увеличило драстично и повече от тях го интегрират в своето обучение, комуникации и маркетингови стратегии.
Ускоряването на тази тенденция, продължи той, са бързо развиващите се светове на аватарите и метавселената, като и двете изискват по-креативен, потапящ и интерактивен подход към съдържанието от дигиталните създатели. Производствените бюджети обаче могат да бъдат непосилно скъпи и да изискват значително разпределение на време и талант.
„Услугата е еволюция на аватарите и емоджитата, които хората използват днес, но може да се използва при по-дълга дискусия или презентация“, отбеляза Рос Рубин, главен анализатор в Reticle Research, консултантска фирма за потребителски технологии в Ню Йорк.
„Идеята е да спестите време, особено ако ще четете сценарий“, каза той пред TechNewsWorld. „Може да бъде по-ангажиращо за публиката, отколкото просто аудио или гледане на слайдове.“
Демократизиране на ИИ
Главният изпълнителен директор и съосновател на D-ID Гил Пери отбеляза в съобщение за новините, че технологията на компанията, която е била ограничена до предприятието, е била използвана за генериране на 100 милиона видеоклипа.
„Сега, когато предлагаме нашата платформа Creative Reality за самообслужване, потенциалът е огромен“, продължи той. „Това дава възможност както на по-големи предприятия, така и на по-малки компании и хора на свободна практика да създават персонализирани видеоклипове за редица цели в огромен мащаб.“
Кершоу добави, че технологията на D-ID допълнително ще демократизира креативността. „Казвам „по-нататък“, защото всъщност технологията вече е демократизирала изкуствата от десетилетия“, каза той.
„От създаването на синтезаторите, семплерите и секвенсерите в музиката до Photoshop и Illustrator във фотографията и илюстрацията, както и редактирането на Premier и настолни компютри и анимационните графики във филмовата продукция, възможността за създаване на висококачествени продукции извън специализирани студия от висок клас е била случващи се от 80-те години на миналия век“, каза той. „Това е само последният епизод от тази дългогодишна поредица.“