Как да използвате PayPal

PayPal предоставя на своите клиенти един от най-популярните и надеждни начини за изпращане и получаване на пари онлайн. Като се регистрирате в PayPal, можете да изпращате парични преводи, да правите онлайн покупки и да получавате средства от приятели и работодатели.

Регистрация в PayPal

Регистрация в PayPal

Кликнете върху бутона “Open Account” на сайта на PayPal. За да създадете профил, първо отидете на началната страница на PayPal. След това кликнете върху бутона “Open Account” в горния десен ъгъл на екрана.

Началната страница на PayPal се намира на следния адрес: https://www.paypal.com/

Регистрация в PayPal

Направете избор между лична и корпоративна сметка. PayPal веднага ще ви помоли да направите избор между лична и корпоративна сметка. Личната сметка е най-подходяща за извършване на онлайн покупки и обмен на пари с приятели и роднини. Корпоративната сметка е по-подходяща опция за получаване на средства за определени професионални услуги, особено когато е създадена за група лица от една компания.

Регистрация в PayPal

Въведете имейл адреса си и измислете парола. PayPal не изисква създаване на потребителско име, но трябва да свържете един имейл адрес с профила. Също така трябва да излезе с надеждна парола.

  • Само Вие решавате кой от вашите имейл адреси да използвате. Основното е, че това е редовно използвана пощенска кутия, в която ще бъде лесно да влезете и да проверите получаването на известия за движението на средствата по сметката.
  • Ще предоставите на PayPal доста лична информация, затова се уверете, че паролата ви е достатъчно надеждна. Използвайте комбинация от главни и малки букви, както и цифри. Случаен набор от главни и малки букви с цифри (напр.13be56st89) обикновено е за предпочитане пред веднага разпознаваеми думи (напр. PriVEt123).

PayPal

Осигурете основна информация за себе си. След като въведете паролата си, ще бъдете пренасочени към страница с искане за основна информация. Предоставете на PayPal информация за вашето име, дата на раждане, адрес, паспортни данни и телефон.

PayPal

Свържете с PayPal банкова сметка или карта. Кликнете върху раздела “Сметка” в горната част на екрана и след това кликнете върху връзката “Добавяне на банкова сметка” или “добавяне на карта”. Ще имате възможност да избирате между въвеждане на информация за кредитна или дебитна банкова карта или директно свързване на банкова сметка. Ще трябва да посочите номер на банкова карта или пълна информация за банковата си сметка.

Потвърдете картата или банковата си сметка, ако е необходимо. От съображения за сигурност PayPal понякога иска да потвърди факта, че именно вие сте собственик на посочената банкова карта или сметка. Отидете в раздела “Сметка”, изберете желаната карта или сметка и кликнете върху бутона”Потвърждаване”. PayPal потвърждава картата чрез резервиране на малка сума от картова сметка. След като преминете през процедурата за потвърждаване на картата, средствата ви ще бъдат възстановени. Сега сметката ви е готова за употреба!

  • Ако сте помолени да въведете код от четири цифри, за да потвърдите, погледнете извлечението от операциите по вашата карта или сметка. В описанието на операцията може да се посочи: PayPal*1234 CODE или PP*1234 CODE.
  • В профила си в PayPal отидете отново в раздела “Сметка” и след това кликнете върху картата или сметката, която искате да потвърдите. Въведете четири цифри от кода от описанието на банковата операция (в посочения пример това ще бъде код 1234) и по този начин потвърдете сметката или картата.

Решаване на проблеми с PayPal сметка

Свържете се с PayPal, ако сметката ви е блокиранa. Ако получите съобщение, че сметката ви е блокирана, обадете се или пишете на PayPal. Предварително влезте в профила си, за да ускорите процеса. Бъдете готови да предоставите телефонния си номер, имейл адреса и извлечението от свързана карта или банкова сметка, така че служителят на PayPal да може да се увери, че вие сте собственикът на профила.

Проверете данните за банковата си карта, ако плащането е било отхвърлено. Уверете се, че картата не е изтекла и за нея правилно са посочени банкови данни. Ако е необходимо, актуализирайте информацията за картата чрез профила си. Ако проблемът не е това, проверете информацията в раздела “Сметка”. Ако има връзка “потвърдете картата”, кликнете върху нея и преминете през процедурата за потвърждение

  • Ако данните за картата са верни и вече са потвърдени, уверете се, че получателят на плащането е потвърдил информацията в профила си в PayPal и е напълно конфигуриран. Също така имате възможност да промените или добавите нов метод за извършване на плащания в профила си.
  • Ако нищо от горепосоченото не ви помогне да разрешите проблема, свържете се с банката, в която имате открита сметка или издадена карта. Обяснете проблема с извършването на плащания чрез PayPal, които се отхвърлят, и попитайте какво се изисква от вас, за да извършите успешно необходимата операция.

Ако сте забравили паролата, кликнете върху връзката ” не може да влезе в сметката?”. Ще бъдете помолени да въведете имейл адрес, свързан с PayPal акаунт. След това кликнете върху бутона “Напред” и след това изберете метода за възстановяване на паролата. Ще имате възможност да избирате между възстановяване на паролата чрез SMS, електронна поща, телефонно обаждане или отговор на таен въпрос.

  • В зависимост от вашия избор, следващите стъпки ще се различават. Следвайте внимателно указанията на PayPal, за да възстановите достъпа до профила си.

Променете паролата чрез менюто за настройки на профила и раздела “Сигурност”. Разделът “сигурност” ще се появи над информацията за профила ви, когато влезете в настройките на потребителския си профил. На страницата, която се отваря вдясно от секцията “Парола”, ще има специален бутон за редактиране на тази опция. Първо трябва да въведете валидна парола и след това да въведете нова парола два пъти. Когато сте готови, кликнете върху бутона “Промяна на паролата”.

Пазете се от онлайн измами. Ако продавате нещо чрез някаква платформа за търговия, пазете се от хора, които обещават да платят покупката, но не го правят. Ако има алармени сигнали, спрете всякаква комуникация с подозрителен купувач. Често срещаните тревожни сигнали, които трябва да се страхуват, включват:

  • отказ на купувача от лична среща или разговор по телефона;
  • оферта да плати повече пари, отколкото искате;
  • моля, изпратете вещ или пари на адреса на куриера или извършете превод чрез Western Union или друга платежна система.

Умейте да разпознавате фалшиви PayPal имейли. Ако сте получили имейл, който е подобен на стандартните имейли от PayPal, проверете го внимателно, преди да кликнете върху връзките в него. Ако имейлът казва, че сте получили плащането, проверете профила си в PayPal, за да видите дали е така. Ако е така, тогава плащането и писмото са истински. В противен случай писмото трябва да бъде изпратено на адреса spoof@paypal.com. други подозрителни признаци включват:

  • липса на писмо от PayPal адрес за вас по име и фамилия;
  • съобщение за замразяване на плащането, преди да извършите определени действия.

За допълнителна помощ отидете в “център за разрешаване на проблеми” или “помощ”. Ако имате някакви допълнителни въпроси, опитайте се да намерите отговори на тях в” помощ ” сред популярните въпроси. За да зададете конкретен въпрос или да получите разширен отговор на него, отидете в профила си и се свържете с “център за разрешаване на проблеми”. Можете също така да се свържете директно с екипа за поддръжка по телефона или електронната поща.

Получаване на средства в PayPal сметка

PayPal

Кажете на хората адреса на електронната си поща, свързан с PayPal сметка. Ако искате да ви бъдат изпратени парични средства чрез PayPal, трябва да предоставите на хората имейл адреса си. Ако поискате пари от някого, уверете се, че предоставяте на тези хора точно този имейл адрес, който е свързан с вашата PayPal сметка, а не друг адрес.

PayPal

Поискайте пари чрез PayPal. От профила си в PayPal ще имате възможност да поискате пари в брой. Кликнете върху раздела “парични преводи” и след това кликнете върху връзката “Поискайте пари от приятели и клиенти”. Въведете сумата, която искате да получите, както и имейл адреса или пълното име на лицето, от което поискате средствата. След това кликнете върху бутона ” Заявка за средства”.

  • Това е чудесен начин учтиво да напомните на някого, че те ви дължат. Например, ако един приятел преди това ви е дал пари за нещо, той може да изпрати напомняне за дълга чрез PayPal.

PayPal

Фактурирайте чрез PayPal. Ако сте на свободна практика, можете лесно да фактурирате за услугите си чрез PayPal. След като отидете в раздела “парични преводи”, кликнете върху връзката “Създаване на сметка за плащане”. След това въведете информация за услугите, които сте предоставили, информация за времето, което сте прекарали, часовата ставка и общата сума, която трябва да платите.

Свържете PayPal сметка с eBay друга платформа за търговия. Ако продавате стоки онлайн, използвайки платформа за търговия като eBay, имате възможност да свържете PayPal сметката си с нея. В такъв случай, когато клиентите правят покупки, парите автоматично ще бъдат прехвърлени към вашата PayPal сметка. Всяка платформа за търговия има свои собствени процедури за свързване на PayPal сметка, но обикновено се изисква само да въведете имейл адрес и лична информация.

Използване на пари от PayPal сметка

Заредя. Дори ако няма средства в PayPal сметка, PayPal може да ги отпише директно от банковата или картовата Ви сметка. В допълнение, балансът на PayPal сметка може да се попълни в брой във всеки комуникационен салон “Euroset” и “свръзка” в цяла Русия без комисионна. В Русия, за да се попълни баланса на PayPal сметка не е възможно да се извърши покупка с обвързана банкова карта или сметка, но ако е необходимо, по нея или по банкова сметка, след това можете да изтеглите средства от баланса на вашата PayPal сметка.

Изпращайте средства чрез PayPal. Ако дължите пари на някого, лесно е да ги изпратите чрез PayPal. Просто отидете в раздела “парични преводи” и след това кликнете върху връзката “Изпращане на средства на приятели и близки”. Въведете адреса или името на лицето, на което трябва да изпратите парите, и съответната сума. След това кликнете върху бутона “Продължи” и следвайте указанията на системата.

Уверете се, че сте въвели правилно имейл адреса. Посоченият адрес трябва да бъде свързан с PayPal сметката на лицето, на което изпращате средствата.

Направете онлайн покупки чрез PayPal. На много уебсайтове, когато пазарувате, има възможност за плащане чрез PayPal чрез съответния бутон. Когато използвате тази опция за плащане, обикновено се изисква само да посочите имейл адреса, свързан към сметката, което е значително по-бързо от въвеждането на данните за банковата карта.

Изтеглете средства в банковата си сметка. Средствата, налични в баланса на PayPal, могат да бъдат прехвърлени по всяко време в свързана банкова сметка. Просто кликнете върху връзката” теглене на средства ” на началната страница на профила и след това прехвърлете необходимата сума от салдото в PayPal в съответната банкова сметка. Изпълнението на превода може да отнеме няколко работни дни.

Направете специална дебитна карта за PayPal, ако я използвате редовно. PayPal картата изглежда като обикновена дебитна карта, но позволява директно използване на средства от PayPal сметка. Тя ще бъде приета навсякъде, където са налични плащания с карти, както и в повечето банкомати. За теглене на пари в брой от такава карта може да бъде определен лимит.

Отменете превода на PayPal, ако все още не е приет от получателя. Ако сте направили грешка при изпращането на плащането на друг потребител, посетете страницата “Преглед” в профила си в PayPal. Намерете там плащането си, което все още трябва да бъде означено като “непотърсено”. Кликнете под него “отказ” и след това ” отмяна на плащането”

Ако плащането вече е поискано от получателя, свържете се с него, за да поискате възстановяване на плащането.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *